Agadir na facebooku: | |
Agadir na Instagramu: | |
Agadir na Wikipedii: | |
Kanál RSS: | |
Pořady z cyklu "Agadir: Na strunách naděje" jsou konány za finanční podpory Státního fondu kultury České republiky |
Mediální partneři:
Přihlášený uživatel: | žádný |
Vaše IP adresa: | 98.84.18.52 |
Přístupy celkem: 45478091 Přístupy dnes: 15740 © 2004-2024 Ing. Ondřej Fuciman, Ph.D. Optimalizováno pro rozlišení: 1280x720 a vyšší
|
| HOLUBICE
| |
| ISRC: CZI261500002 | únor 2015 | Autor hudby: Ondřej Fuciman | Autor textu: Artur Lundkvist | Projekt: Agadir | Velikost MP3: 2,9 MB | Délka: 3:04 |
|
|
Bylo hráno: | Počet uvedení: 9
| 16. 6. 2022 | | Knihovna Jiřího Mahena, Lány 3, Brno | Agadir uvádí... Zdeňka Pospíšilová | 8. 6. 2022 | | Pomezí, Kounicova 7 | Agadir uvádí... Zdeňka Pospíšilová | 2. 6. 2022 | | Knihovna Jiřího Mahena, Kobližná 4, Brno | Agadir uvádí... Zdeňka Pospíšilová | 6. 6. 2015 | | Praha Karlín, kaple Církve československé husitské, Vítkova 13 | AGADIR | 28. 5. 2015 | | Divadlo Koráb, Staňkova 29, Brno | AGADIR | 16. 5. 2015 | | Špilberk, Brno | AGADIR | 14. 5. 2015 | | Klub Leitnerova, Brno | AGADIR | 10. 5. 2015 | | Valašské Klobouky, městské muzeum | AGADIR | 9. 5. 2015 | | Slavičín, kulturní dům Sokolovna | AGADIR |
| |
Četl jsem o lovci Gracchovi:
jeho příchod byl ohlašován holubicí na okenní římse.
Přilétla holubice na balkón
a zkoumavě na nás upřela oči
jak velké perly,
červené oči bíle lemované.
Často sem přilétali pro zbytky chleba ztepilí, silní, bělostní racci.
Však holubi nikdy, ti báli se k moři na kratších křídlech.
Měla dlouhý krk a vysokou hruď
hruď zpěvaček.
Holubička bílá jak za sněhu
zdálo se, že se diví a zároveň bojí,
jako by měla závažný úkol, bez hlesu vrtěla hlavou,
jen její krásu jsme viděli a neklid,
pak odlétla, abychom hádali každý jak umí:
Co nám to chtěla vyřídit?
Byla to zpráva, výstraha, výtka?
Toho dne zcela nečekaně jsme dostali k obědu holuba na rožni,
obírali jsme ho s pocitem viny a domnění, že chápeme vše,
ale to nebylo, ach nebylo všechno, co nám ten pták chtěl říci. | |
|
|